Papier firmowy (ceny już od 100zł)

Papier firmowy

Papier firmowy to uzupełnienie materiałów reklamowych, wpływający korzystnie na postrzeganie firmy przez jej kontrahentów.

 

  • papier offsetowy  gramatura 90 g/m
  • szybki termin realizacji
  • bezkompromisowa jakość gwarantowana normami ISO

Wyjaśnienie działania

Ręcznik jest niezwykle chłonny oraz wytrzymały nawet po zmoczeniu

Jeżeli chcielibyście Państwo zamówić wysokiej jakości, zgodny z identyfikacją wizualną Waszej marki papier firmowy, druk powinniście zlecić firmie takiej jak nasza drukarnia internetowa.

Papier firmowy pozwala na przygotowanie profesjonalnie wyglądających dokumentów, podnosząc prestiż i wizerunek każdej firmy. Bywa również, iż wykorzystuje się papier firmowy jako druk informacyjny.

  • papier offsetowy o najwyższych parametrach bieli, gramatura 90 g/m2
  • szybki termin realizacji
  • bezkompromisowa jakość gwarantowana normami ISO

Zapraszamy do zamawianie druku papieru firmowego w drukarni Kolumb.

Specyfikacja

specyfikacja

papier offsetowy o najwyższych parametrach bieli, gramatura 90 g/m2 
(zazwyczaj jest to 80 g/m2 o średniej lub niskiej bieli) 

dostępne w tym produkcie gramatury:
90g 

Rozmiary

A4 (21 x 29,7 cm) 

Papier firmowy

portfolio portfolio portfolio portfolio

Oblicz cenę produktu

Format
?

Jeśli wśród propozycji formatów nie ma odpowiadającego Twoim potrzebom, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego, a my przygotujemy odpowiednią kalkulację. 

Kolorystyka
?

4+0: nadruk jednostronny pełnym kolorze CMYK

3+0: CMYK

2+0: CMYK

1+0: nadruk jednostronny w jednym kolorze - CZARNYM
Papier
?

Papier offsetowy jest papierem niepowlekanym, nadającym się do druku w drukarkach biurowych z tego powodu na papierze offsetowym drukuje się np. papier firmowy, kalendaria itp

Papier kredowy należy do grupy papierów powlekanych, dających efekt połysku lub matu. Wykorzystywany jest do wydruku np. katalogów, ulotek, plakatów itp.

Im wyższa gramatura papieru, tym papier jest grubszy, sztywniejszy. Dobór gramatury ma istotne znaczenie dla funkcjonalności produktu. Niskie gramatury papieru od 90 do 150g/m ² idealnie nadają się do druku ulotek i broszur informacyjnych, gazet, natomiast papier o gramaturze 300 – 350 g/m² wykorzystujemy przy druku teczek, wizytówek czy zaproszeń.

Mam projekt

Po złożeniu zamówienia w panelu klienta będziesz mógł wgrać własne pliki do druku.

Jesteśmy na Google+
Google+